torsdag 17 mars 2011

Styrketräningen har startat!


Tja, jag heter Oskar Ingberg och har startat med hjälp av Fahmi en ny styrketräningsgrupp. Jag tillsammans med Fahmi har på måndagar dragit igång den här gruppen som är öppen för alla.

Jag har själv kört bodybuilding i ca 3 år på flera olika gym och har god erfarenhet av det. Jag lär er inte bara olika övningar, utan ställer gärna upp på olika slags möten där jag lär er om kost inom styrketräningen och svarar på alla frågor jag möjligen kan. Jag förklarar viktiga delar många nybörjare missar inom styrketräning som kan hjälpa er att få en snyggare kropp mycket snabbare (om det är det ni vill ha).

Jag lägger gärna upp scheman åt er också. Jag kan ha möte med er personligen där vi kan diskutera tillsammans ett schema som passar er, och om ni vill så hjälper jag er med matscheman också. Jag kan hjälpa er förbättra kondition, styrka och muskelmassa beroende på vad ni själva har för mål.

Jag själv fokuserar mer på bodybuilding än styrketräning vilket jag personligen tycker är en skillnad. Vad ni själva vill satsa på är era val men jag har mer erfarenhet inom just bodybuilding.

Mina tider är på måndagar kl. 20.00-21.30 precis efter Fahmis boxningspass som är 18.00-20.00. Men vissa dagar har jag också möten innan om det är efterfrågat av de tränande.

Välkomna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar